Canadian Dream - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Lisette Benthem - WaarBenJij.nu Canadian Dream - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Lisette Benthem - WaarBenJij.nu

Canadian Dream

Blijf op de hoogte en volg Lisette

30 Juli 2018 | Nederland, Meppel

Hallo allemaal,

Jaaaaa, ik kan mijn waarbenjij.nu weer eens updaten! Ik schrijf nu nog even snel een stukje over de aanstaande volgende reis: morgen vertrekken mir en ik naar Canada! Woehoej!!! Eigenlijk wilden we naar Amerika en Canada en in Canada ook Vancouver Island bezoeken, maar dat was toch wat te ambitieus. We gaan met een ECHTE camper (deze keer geen slaap-auto, maar een serieuze camper) een rondrit maken van Calgary naar Vancouver en dan 'onderlangs' weer terug. Ik ben benieuwd hoe het camperrijden + campinglife ons bevalt en uiteraard of we opgewassen zijn tegen het wildlife daar. Hopelijk kunnen we ook nog enigszins gebruik maken van wifi, zodat het reisverslag bijgewerkt kan worden. Maar wellicht is wifi inmiddels zo ver doorontwikkeld, dat we zelfs daar tussen aaaaaaaaalllll die bomen ontvangst hebben, we shall see;).


Au revoir!

Lisette


  • 30 Juli 2018 - 20:58

    Liesbeth:

    Een hele goede reis. Ik kijk uit naar de updates.

  • 31 Juli 2018 - 07:24

    Mirjam :

    Jaa!! We gaan er weer een fantastische reis van maken

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Meppel

Canada

Canada, here we come!

Recente Reisverslagen:

22 Augustus 2018

The last one

12 Augustus 2018

Campinglife & Citytrip

05 Augustus 2018

The Canadian Rockies

01 Augustus 2018

First Impressions

30 Juli 2018

Canadian Dream
Lisette

Actief sinds 12 Sept. 2012
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 13619

Voorgaande reizen:

30 Juli 2018 - 30 Juli 2018

Canada

30 September 2012 - 09 November 2012

Hong Kong - Nieuw Zeeland - Fiji

Landen bezocht: