The Canadian Rockies - Reisverslag uit Calgary, Canada van Lisette Benthem - WaarBenJij.nu The Canadian Rockies - Reisverslag uit Calgary, Canada van Lisette Benthem - WaarBenJij.nu

The Canadian Rockies

Blijf op de hoogte en volg Lisette

05 Augustus 2018 | Canada, Calgary

Woehoej! Ik zal eens wat schrijven hier. Ik prefereer een computer, maar helaas pindakaas is die hier niet dus moet wel op mn telefoon typen. We zijn nu bij het visitor centre in Jasper en hier is wifi (hoera!). Rijden in de camper gaat zeer goed! Het rijdt heel makkelijk en iedereen is hier vast gewend aan campers dus real Canadian persons zullen vast afstand houden;). De natuur is erg mooi! Hele mooie meren, bergen en watervallen. En ik heb zojuist wen berenbel gekocht dus nu voel ik me helemaal safe:p. We zijn al in Banff geweest en daar een wandeling gemaakt bij Johnston Canyon. Het plaatsje Banff is erg gezellig. Heerlijke chocolate brownie gehad, lovely. Daarna naar Lake Louise, heeeel mooi meer en daar ook weer een wandeling gemaakt, plane of six glaciers. En bijna aan het eind vd wandeling stond ern theehuis, I loved it uiteraard! Gister over de icefields parkway gereden en op verschillende plekken gestopt. Vanmorgen 'The valley of the five lakes' gedaan, heul mooi! Net even winkeltjes in in Jasper:), morgen waarschijnlijk een blue river safari (hoop dat er plek is). De mensen hier zijn overigens allemaal erg vriendelijk! En op toeristische plaatsen is het erg druk, veel campers ook en al regelmatig Nederlanders tegen gekomen. Oja en we worden technisch hier joh! Koelkast was stuk maar werkt inmiddels evenals de verwarming (die al een helevtijd op 26 graden bleek te staan;). Het slaapt prima in de camper. Het vergt wat motorische soepelheid om het bed in en uit de komen, but we will do it! Verder worden onze beenspieren flink getraind, want die wandelingen hier hebben soms behoorlijke 'klimmen' en 'dalen' erin zitten
Maar! Ben zeer blij met mn nieuwe outdoorshoes. Nou, wij gaan zo weer verder Jasper in.

Tot snel!

Xxx

• 06 Augustus 2018 - 04:17

Esther:

Hey!
    Brownies en een thee huis. Echt Lies! Ben benieuwd naar de foto’s.
    En erg leuk om zo verhalen te lezen.

Liefs Es

• 06 Augustus 2018 - 05:50

Charlotte:

Wat leuk om weer te lezen lies!! Goede reis verder en heel veel plezier!

Liefs lot

• 09 Augustus 2018 - 16:45

T:

Ziet er mooi uit allemaal! Have fun, groet aan M.