In den beginne... - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Lisette Benthem - WaarBenJij.nu In den beginne... - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Lisette Benthem - WaarBenJij.nu

In den beginne...

Blijf op de hoogte en volg Lisette

12 September 2012 | Nederland, Meppel

Wij (Mir&Lies) gaan samen naar het andere eind van de wereld!
Een paar jaar terug hadden we al besloten om samen naar Australie te gaan. Maarja, zo'n reis kost tijd (en geld;) dus we hadden de reis gepland als ik klaar zou zijn met school. Toen het Pabo-diploma (gelukkig!) steeds meer in zicht kwam, gingen we ons serieus orienteren op een GROTE reis. Wat zou het worden? Australie? Of misschien iets totaal anders? Chili, Argentinie? Amerika? Indonesie? Uiteindelijk kwamen we uit op Nieuw Zeeland! (Verder kan ook niet, dus mijn eerste verre reis begint gelijk goed;). Maar ja, als je dan toch zo ver weg gaat, kan je net zo goed ''langs'' nog meer landen gaan. En aangezien je op weg naar Nieuw Zeeland toch ergens stopt, besloten we er gelijk een stop-over van te maken. Daarom gaan we eerst een paar dagen naar Hong Kong. Daarna vertrekken we naar Auckland (NZ) waar een camper voor ons klaar staat. Jaja, WIJ gaan reizen met een camper. Ben erg benieuwd hoe dat gaat! (Alhoewel we natuurlijk uitstekende rijders zijn:p). En na vier weken kamperen/avontuur/natuur/sportiviteit/zelf koken op 2 pitjes/met een wc-rol onder je arm over de camping lopen/elke avond een bed fabriceren etc. volgt een meer ontspannender stuk van onze vakantie: Fiji! Waar we ons zullen bevinden te midden van zon, zee en strand:).

De dag wanneer we weg zullen gaan komt steeds dichter bij... 30 september:). Ik heb er zin in!!!

xxx
Lisette

• 12 September 2012 - 16:21

Bianca:

Leuk :D !

• 12 September 2012 - 16:47

Mama:

Erg leuk dat je op "Waar ben jij nu?" zit, ik ben nu al je GROOTSTE volger!

• 12 September 2012 - 18:04

Quivera:

Haaaj meid,

Leuk dat jij nu ook een waar ben jij hebt! Ga jullie zeker volgen. Spannend hoor:D En de tijd gaat zooo hard, voor je het weet is het zover!

Xxx Quivera

• 12 September 2012 - 22:51

Mirjam:

Jaaaa Liessss!! Ons avontuur komt steeds dichterbij! Gaaf dat je nu ook een site hebt. Kunnen we mooi elkaar volgen ;-) The other side of the world; HERE WE COMEEEE! Xx

• 15 September 2012 - 15:47

Mama:

.....nog (zoveeeeel) nachtjes slapen ................Nieuw Zeeland here we come!!

• 16 September 2012 - 12:51

Oom Ferdi:

Hé Lisette,

Een hele goede reis en heel veel plezier. Wel voorzichtig rijden met die camper.
    Groeten van tante Hok & oom Ferdi.

• 25 September 2012 - 14:05

Mama:

....we tellen af....nog 5 nachtjes slapen.....

• 25 September 2012 - 19:17

Rob:

Lisette(L) Lisette(L) Je gaat nu echt bijna vertrekken! Spannend:p Maar met Mirjam en de camper moet het helemaal goed komen:p Haha.. Nog een paar nachtjes!!

• 26 September 2012 - 21:05

Esther:

Liessss,

Je gaat al bijna weg. Gelukkig hebben we de eerste data alweer geprikt hahahaha.
    Heeeeel veeeel plezier en vooral genietennnnnn.

Liefs en X

• 27 September 2012 - 21:17

Jacqueline:

Lisette, het is je gegund om zo'n mooie reis te maken na een jaar keihard werken. Heel veel plezier en ik ga je volgen!

• 29 September 2012 - 20:11

Isabelle:

Liesje!
    Morgen is het zover.Dan gaat jullie grote reis beginnen!
    Heeel heeeel veel plezier:):)
    xx