WHAHAHAHAHA - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Lisette Benthem - WaarBenJij.nu WHAHAHAHAHA - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Lisette Benthem - WaarBenJij.nu

WHAHAHAHAHA

Blijf op de hoogte en volg Lisette

29 September 2012 | Nederland, Meppel

Lieve allemaal,

Het is nu echt BIJNA zover, morgen vertrekt ons vliegtuig richting Hong Kong-city:)! Ik moet zeggen dat ik nu toch wel een beetje zenuwen begin te voelen(a). Maar tegelijkertijd besef ik het ook nog niet helemaal. Ik ga gewoon naar het andere eind van de wereld!? It's a dream! (come true:).

Ik wil iedereen bedanken die gisteren op het feestje was of het surprise-feest hebben georganiseerd;). Bij deze: THANK YOU!!! Ik vond het zeer leuk:). Oja, en ook bedankt voor de leuke reacties. Ik hoop dat er nog meer zullen volgen, want I love berichtjes;).

Doei doei! Tot hopelijk snel schrijfse!

xxx

  • 30 September 2012 - 10:05

    JanJaap:

    heeeeeeL veel plezier de komende weken.

  • 30 September 2012 - 17:46

    Gre En Gerrit:

    Hoi Lisette en Mirjam,

    Het is nu zondagmiddag half 6 in Nederland , dinertime, jullie hangen nu ergens in de lucht. Heel veel plezier de komende weken, we volgen jullie op de voet tijdens alles wat jullie gaan beleven.
    Het was zeker een leuk feest vrijdag, echt : back to the seventies!

    Muchos plezieros!!!!

    Groeten van Gerrt, Gre en Vera

  • 30 September 2012 - 20:02

    Mama:

    Mooi feest! Vrijdag nog in Giethoorn, vandaag (zondag) in Hong Kong!
    Geniet van al 't moois wat deze stad te bieden heeft! xx





  • 01 Oktober 2012 - 10:44

    Merel:

    Lieve lisette en mirjam,

    Wat spannend! Ik hoop dat jullie goed zijn aangekomen in Hongkong. Gisteravond om 12 uur dacht ik ' oei ze zijn er vast nog niet', maar nu zijn jullie er zeker weten (liggen vast lekker te slapen). Heel veel plezier en ik hoop rap vette reisverhalen te kunnen lezen!

    Liefs,
    Merel

  • 01 Oktober 2012 - 10:49

    Liesbeth:

    Hey Lisette,

    Maak er een mooie reis van. Geniet van alles wat je ziet en doe voorzichtig.
    Ik kijk uit naar je verhalen.

    groetjes liesbeth

  • 01 Oktober 2012 - 11:27

    Rob:

    Hey Lisette(L)

    Nu ben je echt in Hong Kong!! Leuk joh! Goed te horen dat jullie een goede vlucht hebben gehad.
    Konden jullie het verblijf een beetje vinden:p Ik ga je reisverslagen uiteraard volgen en ik hoop snel leuke verhalen te lezen!

    Kusjes Rob

  • 02 Oktober 2012 - 10:55

    Mam:

    Hoi Lisette en Mirjam, hebben jullie het vuurwerk (feestdag in Hong Kong) gezien of zijn jullie als een blok in slaap gevallen gisteren?

    Mam xx

  • 02 Oktober 2012 - 10:55

    Mam:

    Hoi Lisette en Mirjam, hebben jullie het vuurwerk (feestdag in Hong Kong) gezien of zijn jullie als een blok in slaap gevallen gisteren?

    Mam xx

  • 02 Oktober 2012 - 10:55

    Mam:

    Hoi Lisette en Mirjam, hebben jullie het vuurwerk (feestdag in Hong Kong) gezien of zijn jullie als een blok in slaap gevallen gisteren?

    Mam xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisette

Actief sinds 12 Sept. 2012
Verslag gelezen: 438
Totaal aantal bezoekers 13616

Voorgaande reizen:

30 Juli 2018 - 30 Juli 2018

Canada

30 September 2012 - 09 November 2012

Hong Kong - Nieuw Zeeland - Fiji

Landen bezocht: