Foto's - Reisverslag uit Lower Hutt, Nieuw Zeeland van Lisette Benthem - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Lower Hutt, Nieuw Zeeland van Lisette Benthem - WaarBenJij.nu

Foto's

Blijf op de hoogte en volg Lisette

11 Oktober 2012 | Nieuw Zeeland, Lower Hutt

Haaj!

Nou, we hebben net even geprobeerd om foto's op deze site te zetten, maar dat lukte dus niet:(. Nu staan er wel een paar foto's op de Facebook van Mirjam. Kunnen jullie ze daar bekijken. En NEE, ik ga nu niet zelf ook aan de FB:p

Doeg!!!

We zijn trouwens nu vlakbij Wellington, zaterdag de overtocht naar het Zuidereiland. Alles goed hier! Bij jullie ook?

Liefss ook van miss mir! -x-

• 11 Oktober 2012 - 12:39

Mamsie:

Hoi Lisette, zal straks op Facebook kijken naar jullie foto's. Super dat alles goed verloopt en dat je jouw droom waar kunt maken! Gisteren was er op tv n mooie reportage over Auckland en Figi, ik heb t voor je opgenomen (herkenbaar?!).
    We volgen jullie (all the places where you've been) op de voet via Google.
    Een goede oversteek naar t zuiden, hopelijk zijn de wandelschoenen ingelopen zodat je ze straks kunt gebruiken in t Staphorster bos!
    Beaucoup de kizzes xx,
    Mama